Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

15 χρόνια χωρίς την παρουσία σου πόσο μου λείπεις ΜΑΝΑ…..

Χρυσούλα Νούνη 1932 - 2001

30 Noεμβρίου… ανήμερα του Αγίου Ανδρέα.  15 χρόνια μακρυά μου,  έφυγες  για το ταξίδι  χωρίς  γυρισμό. H ζωή ήταν σκληρή μαζί σου, κι όμως την πάλευες. Ο σεβασμός και η αξιοπρέπεια ήταν οι δικές σου αξίες και η δύναμή σου.  Όλα όσα μου έδωσες , έγιναν σκαλοπάτια για ν’ ανέβω τη δύσκολη κι απότομη σκάλα της δικής μου ζωής… 





Μάνα μου, οι γλάστρες σου είναι καταπράσινες,


Τα τσιγκελάκια (βελονάκια) και τα γυαλιά σου
 με τις κουβαρίστρες στο τζάκι θυμίζουν την παρουσία σου….

 Ένα καντήλι που σιγοκαίει κι ένα χαμόγελο στην Χρυσούλα
 της καρδιάς μου,  για παρηγοριά και  βάλσαμο στην ψυχούλα σου. 

 Καλό παράδεισο μάνα μου… 

Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης

1 σχόλιο: