Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Άλμπουμ ασπρόμαυρων φωτογραφικών αναμνήσεων-" Πρώτη Σερρών επιστροφή στις Ρίζες"

1968 Μάρτιος -Πρώτη Σερρών
Ο παππούς και η γιαγιά μου-γονείς του Πατέρα μου.
Παύλος Νούνης του Παναγιώτη και της Βασιλικής
10-9-1880 έως 12-1-1970
Ευθυμία Νούνη το γένος Αποστ.Μήλιου( Πετρίδη)
19-10-1886 έως 19-1-1970
Επιμέλεια-αρχείο : Παύλος Π. Νούνης



 
Αγαπητοί μου φίλες και φίλοι  
Δημιούργησα ένα (άλμπουμ ) αφιέρωμα ασπρόμαυρων φωτογραφιών και έγχρωμες πριν 20 χρόνια τουλάχιστο… για την αγάπη μου στο χωριό μου και παρακαταθήκη στις νεότερες γενιές.
Θέλω να ευχαριστήσω έναν, έναν ξεχωριστά και όλα τα μέλη της ΟΜΑΔΑΣ που παραχώρησαν τις πολύτιμες Οικογενειακές φωτογραφίες τους για να δημιουργηθεί αυτό το πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο….. ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ  ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ.
Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης
10-11-1963 Πρώτη Σερρών
Η γιαγιά μου Πασχαλία & ο παππούς μου
Παρασκευάς Κουκαράκης(Κουκουράκης)
Γονείς της Μητέρας μου Χρυσούλας.
εδώ την ημέρα του γάμου της Θείας μου  Κούλας αδελφή της μητέρας μου.
Ο παππούς μου έφυγε από την ζωή σε
ηλικία 90 ετών τον Φεβρουάριο 1965 
στην τότε Δυτική Γερμανία στην Κολωνία όπου και ετάφη.
Η γιαγιά μου έφυγε από την
ζωή σε ηλικία 96 ετών το 1986
Επιμέλεια Αρχείο: Παύλος Π. Νούνης



23-4-1959 Θάσος
Άγιος Γεώργιος Μικρό Καζαβίτι Πρίνου Θάσου
Οικογένεια Παναγιώτη Νούνη του Παύλη
Η μητέρα μου Χρυσούλα έγκυος στην
αδερφή Πασχαλία ο Πατέρας μου Παναγιώτης 
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης 
 
14/8/1957 Πρίνος Θάσου
Η φωτογραφία είναι από το σπίτι της κυρά Ελένης

 και του Γιώργου Καπνοδούχα..πρώτος μήνας στον Πρίνο.
Πίσω στο βάθος φαίνεται η εκκλησία του
Αγίου Νικολάου χωρίς το ρολόι ακόμα…
Από αριστερά:
Η αδελφή της Θείας μου Ελένης Καπουράκη-Γιαννούδη
 Μαγδαληνή Γιαννούδη από Νικήσιανη, ποιο δίπλα ο Γιώργος Καπνοδούχας, 
στην άκρη η Θεία μου Κυριακή(Κούλα) Μπούρα- Κουκαράκη Κορμίστα αδελφή της μητέρας μου.
Κάτω η αφεντιά μου ..μόλις 14 μηνών 
Παύλος Νούνης του Παναγιώτη και
 η μητέρα μου Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης
 




10-7-1961 Πρίνος Θάσου
Εξοχικό κέντρο "Άγγελος Κουνάδας"
Από αριστερά: 1.Χρυσούλα Νούνη (μητέρα μου) 2.Θεοπούλα Καπουκρανίδη
3.Χρήστος Καπουκρανίδης 4.Παναγιώτης Νούνης(πατέρας μου)
Το ζεύγος Καπουκρανίδη έμεναν στο σπίτι του Γιώργου Μπούρα
Ο Χρήστος στον ΟΤΕ στο ραντάρ(Τούμπα) Πρίνος Θάσου
Επιμέλεια Αρχείο : Παύλος Π. Νούνης


10-7-1968 Νοσοκομείο Καβάλας
Οι γονείς μου Παναγιώτης Νούνης(5-2-1926---26-8-1968)
Χρυσούλα Νούνη (3-8-1932---30-11-2001)
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

10-2-1960 Πρίνος Θάσου
Παναγιώτης Νούνης του Παύλου 5-2-1926---26-8-1968
Αφιερωμένη  στην μνήμη του Πατέρα μου
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος  Π. Νούνης
10-8-1969  Καβάλα
Από αριστερά:
1.Η μητέρα μου Χρυσή Νούνη-Κουκαράκη 2.Η θεία μου Ελένη Καπουράκη-Γιαννούδη
3.Η Γιαγιά μου Πασχαλία Κουκαράκη(Κουκουράκη) μαύρα ρούχα διότι ένα χρόνο πριν έφυγε
ο Πατέρας μου 42 χρονών.
Επιμέλεια Αρχείο: Παύλος Π. Νούνης
1-5- 1964 Δασύλλιο Πρίνου Θάσου
Ο πατέρας μου Παναγιώτης Π. Νούνης 
έφυγε νωρίς  στα 42 του… πέθανε 26 Αυγούστου του 1968.
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

20-9-1972 Πρίνος Θάσου
Από αριστερά :
1. αδελφή μου Πασχαλία Νούνη 
περιμένοντας τον ανεψιό!!
2.Η αφεντιά μου Παύλος Π.Νούνης
3.Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη η μητέρα μας.
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π.Νούνης
 


1947 Ιούνιος Ναύπλιο
Ο Πατέρας μου 5-2-1926---26-8-1968
Παναγιώτης Νούνης του Παύλου κλάση επιστράτευσης 1947-Α.Σ.Μ 99472
Αρμ.Στρατ.Γραφείο 134
Σώμα ΜΗΧ/ΚΟΝ-ΣΚΑΠΑΝΕΥΣ
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π.Νούνης

23-6-1954 Λαμία
Ο παππούς μου Παρασκευάς Κουκαράκης
αριστερά στη φώτο πατέρας της μητέρας μου.
Επίσκεψη στην Λαμία στα εξαδέλφια του
Επιμέλεια αρχείο  : Παύλος Π. Νούνης

9-7-1967 Πρώτη Σερρών
Πρώτη Σερρών Προσφυγικά- Συνοικισμός.
Στο πατρικό της πρώτης μου εξαδέλφης Μορφούλας
που γιορτάζει τα 
ενδέκατα Γενέθλια της αν διέκρινα σωστά τα κεράκια.. …
Από αριστερά προς τα δεξιά:
1. Σούλα Αλατζόγλου στην αγκαλιά της  2. ο γιός της Δημήτρης ,
3. δίπλα η εξαδέλφη μου Μορφούλα Κουκαράκη -Μπούρα το γένος Αλατζόγλου,
4.η Γιαγιά μας Πασχαλία Κουκαράκη το γένος Ασπρομούστακου,
5.δίπλα η Πολύζω Αλατζόγλου 6. στην αγκαλιά της την μικρή Αντωνία,
7.δίπλα η θεια μου Σοφία Κουκαράκη –Αλατζόγλου μητέρα της Μορφούλας ,
Κάτω από αριστερά τα κοριτσάκια:
8. Χρυσούλα Μποτεμπόνη,  9.δίπλα η Ελένη και
10. Δήμητρα Αλατζόγλου !!!
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

10-5-1959 Πρώτη Σερρών
H Θεία μου Κούλα(Κυριακή)  Κουκαράκη σύζυγος Νικολάου Μπούρα
18 ετών αδελφή της μητέρας μου στο σπίτι του παππού μου Παρασκευά Κουκαράκη
προσφυγικά-συνοικισμός-Πρώτη Σερρών
Φωτογράφος: Χρ.Γ.Καλογερούδης
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης
10-5-1959 Πρώτη Σερρών
Αριστερά η θεία μου Κούλα(Κυριακή) 
αδελφή της μητέρας μου σε ηλικία 19 χρόνων.
Σήμερα ζει στην Κορμίστα Σερρών παντρεμένη
με τον Νικόλαο Μπούρα του Γεωργίου.
Το ζευγάρι ο Μανώλης με την γυναίκα του 
ήταν χωροφύλακας στο Σταθμό Χωροφυλακής Πρώτης.
Φωτογραφία του: Χρήστου Γ. Καλογερούδη
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης
 


6-12-1956 Πρώτη Σερρών-Συνικησμός.
Στο σπίτι του παππού μου Παρασκευά Κουκαράκη
Όρθια πίσω η Θεία μου Κυριακή(Κούλα) Κουκαράκη-Μπούρα.
Η κυρία Ελένη Γωβέτα μας γράφει για τα πρόσωπα.
Από δεξιά: 1.Παναγιώτης Φάκας  2.Λάμπρος Τσιώτας 3.Δημητρίου Ευάγγελος (γιατρός)
4 &5 ο Ενωμοτάρχης και διοικητής του  σταθμού Χωροφυλακής Πρώτης με την σύζυγο και
το μωρό του 6.Βασίλης Λαδιάς  7 & 8 ο Μπάλιος με την γυναίκα του Μαρίκα Ντίνα
Αρχείο-Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης

1-5-1955 Πρώτη Σερρών
Πατρικό της μητέρας μου.(Συνοικισμός)
Αριστερά η αδελφή της μητέρας μου
Κυριακή(Κούλα) Κουκαράκη 

δεξιά η νύφη της μητέρας μου Σοφία Αλατζόγλου 
σύζυγος του Απόστολου Κουκαράκη  αδελφού της μητέρας μου.
Επιμέλεια αρχείο :Παύλος Π. Νούνης
 

1975-76 Πρώτη Σερρών
Όρθιοι από αριστερά η μητέρα μου Χρυσούλα, ποιο δεξιά ο αδελφός της μητέρας μου
Απόστολος Κουκαράκης στην αγκαλιά του πιθανόν ο μικρός Μπάμπης Μπούρας εγγονός
του από την κόρη του Μορφούλα, ο ίδιος ο Μπάμπης μπορεί να γνωρίζει την φώτο έχει FB και μπορεί να μας επιβεβαιώσει ή όχι.
Κάτω αριστερά η αδελφή της μητέρας μου Κούλα στην αγκαλιά της ο μονάκριβος
Γιός της Παράσχος πρώτος μου εξάδελφος που χάθηκε άδικα στα 18 χρόνια του
τον Αύγουστο 1990 στις στροφές … "πόρτες" δρόμος Κορμίστα-Νικήσιανη,και η Θεία
Σοφία Αλατζόγλου γυναίκα του αδελφού της μητέρας μου Απόστολου Κουκαράκη
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

27-4-1949 Καστοριά
Ιωάννης Νούνης του Παύλου
12-3-1924 -----18-2-1981
Ενθύμιο Στρατού (Αδελφός του πατέρα μου)
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

1962 περίπου, δεν υπάρχει ημερομηνία.
Οικογενειακή φωτογραφία του θείου μου
Γιάννη(Γιάγκου) και Αλεξάνδρας Νούνη
(αδελφού του πατέρα μου)
Στην φωτογραφία από αριστερά η θεία μου Αλεξάνδρα,
στην καρέκλα η πρώτη εξαδέλφη μου Αγαπούλα, 
ο Παύλος Νούνης πρώτος εξάδελφος και ο θείος μου Γιάννης.
Η φωτογραφία έχει δύο εκδοχές τραβηγμένη στο σπίτι
του παππού μου Πρώτη Σερρών ή στην Γερμανία
που ζούσανε στην πόλη Μάινχαϊμ.
Αρχείο-Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης
 
30.11.2008 ΠΡΩΤΗ Σερρών -(ΚΑΝΑΡΑΣ)
Το σπίτι πίσω μου του παππού μου Παύλου Νούνη
από το πλάι η είσοδος με τα κόκκινα βέλη
εδώ γεννήθηκα στις 15-6- 1956
(Ιδιοκτήτης τώρα κάποιος Τουμπίδης)
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης


Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου