Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Άλμπουμ ασπρόμαυρων & έγχρωμων φωτογραφικών αναμνήσεων-" Πρώτη Σερρών επιστροφή στις Ρίζες"

Πρώτη Σερρών
12 & 19 Ιανουαρίου 1970
  (Καναράς) το σπίτι του παππού μου Παύλη και Ευθυμίας Νούνη
Στην  φωτογραφία οι τρείς  Συννυφάδες… Χειμώνας βέβαια και με χιόνια στα σκαλοπάτια.
Από αριστερά η μητέρα μου Χρυσούλα σύζυγος Παναγιώτη Νούνη, στην μέση η Θεία μου Αλεξάνδρα σύζυγος Ιωάννη Νούνη η θεία Αλεξάνδρα από το… Παλιότρους!!! της Νιγρίτας σήμερα Άγιος Δημήτριος αν δεν κάνω λάθος..
Και δεξιά η θεία μου Πασχαλία Καλλίνη σύζυγος Αλάξανδρου Νούνη .
Η ημερομηνίες είναι δύο διότι ακριβώς σε μία εβδομάδα έφυγαν από την ζωή
ο παππούς μου και η γιαγιά μου.
Επιμέλεια-αρχείο : Παύλος Π. Νούνης



Αρχές του 1970 Κολωνία-Δυτική Γερμανία
Tα δύο από τα τρία αδέλφια της μητέρας μου
με τις γυναίκες τους από αριστερά: Κώστας Κουκαράκης (Καπουράκης),
Θεία Ελένη(σύζυγος) ,
Απόστολος Κουκαράκης,Θεία Σοφία(σύζυγος),
στην άκρη δεξιά πιθανόν ο γαμπρός
Σάκης Μπούρας.
Στην φωτογραφία όλοι συγγενείς μου,
μας άφησαν χρόνους.
Πάντα τους θυμάμαι με αγάπη…..
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης
Δεκαετία 1970 Κολωνία Δ.Γερμανία
Ο γάμος του Παράσχου Καπουράκη και της Θεοδώρας
Η οικογένεια του θείου μου και αδελφού
της μητέρας μου Κώστα & Ελένης Κουκαράκη(Καπουράκη) στο γάμο του
δεύτερου στην σειρά παιδιού τους Παράσχο,
τα παιδιά τους Παναγιώτα(Τούλα) ,Παράσχος,
και Νίκος.
Από αριστερά: Τούλα Καπουράκη (πρώτη εξαδέλφη μου),Ελένη Καπουράκη(θεία μου),
ποιο δίπλα η αγαπημένη μας νύφη Δώρα(Θεοδώρα),
ο γαμπρός Παράσχος Καπουράκης(πρώτος εξάδελφος μου),ο αδελφός της μητέρας μου και
θείος μου Κώστας Καπουράκης, και τέλος ο μικρότερος Νίκος Καπουράκης(πρώτος μου εξάδελφος)
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης


25-12-1979 Ηλιούπολη Θεσσαλονίκη
Γάμος Ειρήνης Νούνη & Πάρι Καλίγκου.
 Στο σπίτι του θείου μου Αλέκου Νούνη & Πασχαλιάς Καλλίνη-Νούνη.
 παραμονή του γάμου της εξαδέλφης μου Ειρήνης .
Μια φωτογραφία με τους Πρωταίους συγγενείς μου πρώτου βαθμού.
Από αριστερά όρθιος ο αδελφός του πατέρα μου Αλέκος Νούνης δεύτερη η πρώτη εξαδέλφη μου και νύφη Ειρήνη Νούνη-Καλίγκου,τρίτη η μητέρα μου Χρυσούλα Νούνη, τέταρτη η πρώτη μου εξαδέλφη Έφη Νούνη-Κουγιά ζει μόνιμα στα Βραχνέϊκα Πάτρας, πέμπτη και έκτος το αγαπημένο ζευγάρι Στέλλα και Δημητράκης Χάιτας που ζούνε με υγεία στο χωριό μας Πρώτη Σερρών.
Από την φωτογραφία λείπω εγώ διότι είμαι ο φωτογράφος…..!!! μικρές μηχανές της
εποχής..KODAK..δεν έχουν καλή ανάλυση.
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης


25-12-1979
Γάμος Ειρήνης Νούνη & Πάρι Καλίγκου
 Συγγενείς μου πρώτου βαθμού από την Πρώτη Σερρών
Ηλιούπολη Θεσσαλονίκη  παραμονή του γάμου της εξαδέλφης μου Ειρήνης .
Στην ταβέρνα της γειτονιάς.
Μια φωτογραφία με τους Πρωταίους συγγενείς μου πρώτου βαθμού.
Από αριστερά : Αχιλλέας Χάιτας(πρώτος εξάδελφος),  με την σύζυγο του 
δεύτερη Στέλλα από τον  Στανό Χαλκιδικής, τρίτος Γιάννης Μπούμπουρας 
 σύζυγος Μαρίας Χάιτα(πρώτη εξαδέλφη),τέταρτη η μητέρα
 μου Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη,Πέμπτη Μαρία Χάϊτα-Μπούμπουρα,
έκτη και  έβδομος Στέλλα και Δημητράκης Χάϊτας
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π.Νούνης

26-12-1979 Ηλιούπολη Θεσσαλονίκης
Γάμος Ειρήνης Νούνη & Πάρι 
Καλίγκου 
 Μητέρα και κόρες συγγενείς μου πρώτου βαθμού
από την Πρώτη Σερρών.
Στο σπίτι του θείου μου Αλέκου Νούνη & Πασχαλιάς Καλλίνη-Νούνη.
από αριστερά Πασχαλία Νούνη-Καλλίνη(θεία μου)
Ειρήνη Νούνη-Καλίγκου (πρώτη εξαδέλφη μου) 

και Έφη Νούνη-Κουγιά (πρώτη εξαδέλφη μου)
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης

26-12-1979 Ηλιούπολη Θεσσαλονίκη
Γάμος Ειρήνης Νούνη & Πάρι Καλίγκου.
Συγγενείς μου πρώτου βαθμού από την Πρώτη Σερρών.
Στο σπίτι του θείου μου Αλέκου Νούνη & Πασχαλιάς Καλλίνη-Νούνη.
Πρώτη από αριστερά: Στέλλα Χάϊτα (σύζυγος Αχιλλέα Χάϊτα), 
δεύτερη η νύφη Ειρήνη Νούνη-Καλίγκου, τρίτη 
Μαρία Χάϊτα με την κόρη της Μαίρη στην αγκαλιά.
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης

26-12-1979 Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη
Άγιος Κωνσταντίνος
Γάμος Ειρήνης Νούνη & Πάρι Καλίγκου
Συγγενείς μου πρώτου βαθμού από την Πρώτη Σερρών.
Ειρήνη Νούνη (νύφη) Πάρης Καλίγκος (γαμπρός)
πίσω από τον κουμπάρο η εξαδέλφη μου Μαρία Χάιτα-Μπούμπουρα
 και η θεία μου,μητέρα της νύφης Πασχαλία Νούνη-Καλλίνη
Επιμέλεια-αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

1977 Πρίνος Θάσου Καλοκαίρι
Συγγενείς μου πρώτου βαθμού από την Πρώτη Σερρών
διακοπές από την Κολωνία Γερμανίας στο σπίτι μας.
Από αριστερά: μητέρα μου Χρυσούλα Νούνη, 
δεύτερη φίλη μας Αλεξάνδρα, τρίτη η γιαγιά μου
 Πασχαλία Κουκαράκη, τέταρτη η νύφη της γιαγιάς μου Ελένη
Καπουράκη-Γιαννούδη,πέμπτος ο αδελφός
 της μητέρας μου Κώστας Καπουράκης
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

1-5-1978 Πρίνος Θάσου
Πρωτομαγιά σπίτι μας
Από αριστερά: η γιαγιά μου Πασχαλία Κουκαράκη(σύζυγος Παρασκευά)
Η μητέρα μου Χρυσούλα Νούνη(σύζυγος Παναγιώτη) κόρη Πασχαλίας.
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης
1-5-1978 Πρίνος Θάσου
Πρωτομαγια σπίτι μας
η μητέρα μου Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης

1968 Αύγουστος 
Κορμίστα-Σερρών
Η Θεία μου Κούλα Μπούρα –Κουκαράκη
αδελφή της μητέρας μου με τις δύο κόρες της
Γεωργία (μωρό) & Δέσποινα 4 χρονών
Επιμέλεια αρχείο:Παύλος Π. Νούνης



 1-5-1978 Ιερά Μονή Εικοσιφοίνισσας
 Πρωτομαγιά
Οι συγγενείς μου πρώτου βαθμού από την Πρώτη Σερρών
 από αριστερά:1.Παράσχος Μπούρας ο μικρός που
 βλέπει στα χόρτα πρώτος μου εξάδελφος
Γιός του Νίκου και της Κούλας Μπούρα-Κουκαράκη
 χάσαμε ένα λουλούδι στα 18 χρόνια του !!!!!
Αθάνατος στην μνήμη μας.
2. Λίγο ποιο δίπλα Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη μητέρα μου.
3. Κούλα Μπούρα-Κουκαράκη με την άσπρη μπλούζα 
αδελφή της μητέρας μου 4.Ο μικρός εμπρός..άγνωστος
5. Λίγο πίσω αριστερά η Γιαγιά μας  Πασχαλία Κουκαράκη
 του Παρασκευά μητέρα της Χρυσούλας & Κούλας.
6. Στην ίδια ευθεία λίγο δεξιά η μικρή δεύτερη 
κόρη της θείας Κούλας Γεωργία Ιντζέ –Μπούρα
7.Στάσα Κουκαράκη σύζυγος Τόλη Κουκαράκη
8.Απόστολος (Τόλης) Κουκαράκης ξάδελφος 
της μητέρας μου και της Θείας μου.
9.Αριστερά πίσω Δέσποινα Τζουμαλή-Μπούρα
 πρώτη μεγάλη κόρη της Θείας Κούλας Μπούρα-Κουκαράκη.
10.Με το άσπρο η αφεντιά μου Παύλος Π.Νούνης
11. δίπλα μου ο μικρός..είναι ο μεγάλος γιός της Στάσας και Τόλη Κουκαράκη.
12. Δίπλα Πάτρα Κουκαράκη μητέρα του Τόλη
13. Στην άκρη δεξιά η μικρή Δέσποινα Κουκαράκη 
κόρη της Στάσας και του Τόλη Κουκαράκη.
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π.Νούνης

20-7-1976 ΑΘΗΝΑ
Κ.Ε.Τ.Θ ΑΥΛΩΝΑΣ
Παύλος Νούνης του Παναγιώτη
Στρατού... αναμνήσεις
.…και βέβαια τα νιάτα μας!!!!
Από το κέντρο Τεθωρακισμένων στην Αυλώνα
Επιμέλεια αρχείο:Παύλος Π.Νούνης

4-5-2014  Πρώτη Σερρών  
Συνοικισμός.
Τα τρία πρώτα εξαδέλφια επιστροφή στην παιδική γειτονιά μας.
Δεξιά στην εικόνα το κενό οικόπεδο  ήταν το σπίτι του παππού μας Παρασκευά Κουκαράκη
Από αριστερά: Παράσχος Καπουράκης (Κουκαράκης),το γένος Γιαννούδη,
Μορφούλα Μπούρα-Κουκαράκη (το γένος Αλατζόγλου) .
και ο γράφων Παύλος Π.Νούνης το γένος Κουκαράκη.
Μία μικρή περιγραφή της γειτονιάς .
Δεξιά στην φώτο το κενό πλέον οικόπεδο του παππού Παρασκευά και της γιαγιάς μας
Πασχαλίας Κουκαράκη.
Ακριβώς αριστερά λίγο διακρίνετε η αυλή με την υδρορροή το σπίτι του Κώστα και της
Ελευθερίας νουνός και νουνά της θείας μου Κούλας(τώρα το σπίτι της κ.Τσικρικέ.
Λίγο αριστερά με τα κάγκελα και την σιδερένια πόρτα και την είσοδο στην άκρη το σπίτι των θείων μου Ιπποκράτη και Σοφούλας Πυργιώτη,τώρα σπίτι του Μάκη Πυργιώτη (Δάσκαλου).Απέναντι το ροζ βαμμένο σπίτι μία από της δύο οικογένειες Μπατζέλου (Γιώτης) δεν γνωρίζω τώρα αν είναι στην κατοχή τους.
Αριστερά λίγο ποιο κάτω το σπίτι της Φιλίτσας Πεταλά-Ζερβού,ακριβώς απέναντι το
σπίτι που δε διακρίνετε σπίτι της Ζωγράφος και του Στέργιου Δεληγιάννη,
Στο βάθος και τέλους του δρόμου απέναντι με την κεραμοσκεπή το σπίτι Τσιφούτη.
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π.Νούνης

1966 Κορμίστα Σερρών
Καλοκαίρι από δεξιά προς τα αριστερά:
1.Η Θεία μου Κούλα Κουκαράκη σύζυγος Νίκου Μπούρα
2.Ο Θείος μου Νικόλαος Μπούρας του Γεωργίου (από Κορμίστα)
3.Η θεία μου Ελένη Γιαννούδη σύζυγος Κώστα Κουκαράκη ή Καπουράκης
4.Ο θείος μου αδελφός της μητέρας μου Κώστας Κουκαράκης η Καπουράκης
5.Ο πατέρας μου Παναγιώτης Νούνης του Παύλη…
6.Σωτηρία Μπούρα αδελφή του θείου μου Νίκου(από Κορμίστα)
7.Η μητέρα μου Χρυσή Κουκαράκη σύζυγος Παναγιώτη Νούνη του Παύλη
8.Αγνωστος
9.Πίσω όρθιος με το άσπρο πουκάμισο Θανάσης(Νάσος) 
Μπούρας αδελφός του θείου μου Νίκου Μπούρα(Κορμίστα)
10.Πίσω με το καρό πουκάμισο… άγνωστος
Μπροστά από αριστερά:
1.Η κυρία που βλέπει το φακό..άγνωστη
2.Το αγοράκι που βλέπει το φακό… άγνωστο
3.Λίγο ποιο πίσω με τα άσπρα Τριανταφυλλιά Μπούρα
(αδελφή του θείου μου Νίκου Μπούρα-Κορμίστα)
4.Ποιό πίσω η κυρία άγνωστη…
5.Ποιό αριστερά με το μουστάκι ..άγνωστος.
6.Πίσω η κυρία με τα δύο παιδάκια..άγνωστα…
Όσοι φίλοι γνωρίζουν από Πρώτη ή Κορμίστα πρόσωπα 
από την φώτο και ποιο μαγαζί ας γράψουν
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π.Νούνης

1948 Πρώτη Σερρών
Από το αρχείο μου.
Από αριστερά : 1.άγνωστος
2.Χρυσούλα Κουκαράκη-Νούνη 16 ετών (Μητέρα μου)
3. Μαγδαληνή Γιαννούδη από Νικήσιανη
4. Πασχαλία Γιαννούδη-Παυλίδου από Νικήσιανη

 φίλες της μητέρας μου και μετά η τρίτη από 
τις αδελφές Ελένη Γιαννούδη-Καπουράκη δεν είναι
στην φώτο, έγινε νύφη της μητέρας μου
 από τον αδελφό της Κώστα (Θείο μου)
5.Άγνωστος
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης

Επιμέλεια-αρχείο: Παύλος Π.Νούνης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου