Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Άλμπουμ ασπρόμαυρων & έγχρωμων φωτογραφικών αναμνήσεων-" Πρώτη Σερρών επιστροφή στις Ρίζες"

31-12-1979 Στανός Χαλκιδικής
Συγγενείς μου πρώτου βαθμού από την Πρώτη Σερρών.
Παραμονή Πρωτοχρονιάς 
Στο σπίτι της οικογένειας
Στέργιου Κασαμπαλή και Αλίκης Κασαμπαλή-Χάιτα.
Από αριστερά :
1. Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη
2.Η μικρή Ασπασία Κασαμπαλή
3.Αλίκη Κασαμπαλή-Χάιτα
4.Η αφεντιά μου Παύλος Π.Νούνης
Επιμέλεια αρχείο:Παύλος Π.Νούνης

31-12-1979 Στανός Χαλκιδικής
Συγγενείς μου πρώτου βαθμού από την Πρώτη Σερρών.
Παραμονή Πρωτοχρονιάς
Στο σπίτι της οικογένειας Στέργιου Κασαμπαλή 
και Αλίκης Κασαμπαλή-Χάιτα.
Από αριστερά : 1. Στέργιος Κασαμπαλής
2.Γιώτα Κασαμπαλή (κόρη)
3.Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη η μητέρα μου
4. Γιώργος Κασαμπαλής(γιός)
5.Ασπασία Κασαμπαλή(κόρη)
6.Αλίκη Κασαμπαλή-Χάιτα πρώτη εξαδέλφη μου
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
1984 Πρίνος Θάσου
Στο σπίτι μας συγγενείς μου πρώτου βαθμού
από την Πρώτη Σερρών.
Η φώτο δεν είναι και καλή ποιότητα
μικρή kodac της εποχής.
Από αριστερά:1. Θεία μου Ελένη Καπουράκη-Γιαννούδη
 σύζυγος Κώστα αδελφού της μητέρας 
μου Χρυσούλας Νούνη-Κουκαράκη
2.Γιώτα Κασαμπαλή κόρη της Αλίκης Χάιτα-Κασαμπαλή
 και του Στέργιο Κασαμπαλή
3.Γιώργος Κασαμπαλής γιός της Αλίκης Χάιτα-Κασαμπαλή
 και του Στέργιου Κασαμπαλή
4.Στέργιος Κασαμπαλής
5.Αλίκη Κασαμπαλή Χάιτα (πρώτη εξαδέλφη μου)
6.Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη (η μητέρα μου)
Η οικογένεια Κασαμπαλή ζει μόνιμα στον Στανό Χαλκιδικής
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
1984 Πρίνος Θάσου
Συγγενείς μου πρώτου βαθμού από την Πρώτη Σερρών.
Η φώτο δεν είναι και καλή ποιότητα μικρή kodac της εποχής
Από αριστερά :
1. Ελένη Καπουράκη-Γιαννούδη θεία μου
2.Στέργιος Κασαμπαλής
3.Αλίκη Κασαμπαλή-Χάιτα
4.Νίκος Καπουράκης γιός της Ελένης πρώτος ξάδελφος.
5.Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη η μητέρα μου.
Εμπρός από αριστερά:
1. Γιώτα Κασαμπαλή
2.Ασπασούλα Κασαμπαλή κόρες της Αλίκης και
του Στέργιου Κασαμπαλή.
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
1984 Πρίνος Θάσου
Συγγενείς μου πρώτου βαθμού
από την Πρώτη Σερρών.
Ασπασούλα Κασαμπαλή κόρη
της Αλίκης Κασαμπαλή -Χάιτα και
του Στέργιου Κασαμπαλή
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
25-7-1976 ΑΘΗΝΑΙ ΑΥΛΩΝ
1 η Επιλαρχία 2η ΙΛΗ ΚΕΤΘ
Δεξιά: Παύλος Παναγιώτη Νούνης
Αναμνήσεις Στρατού…..
Οι πρώτες 5 μέρες στο στρατό κάθε 
ημέρα…… βγάζαμε έξω τα κρεβάτια!!!!
Και καθαριότητα!!!!
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π.Νούνης
24-7-1976 ΑΘΗΝΑΙ ΑΥΛΩΝ
1 η Επιλαρχία 2η ΙΛΗ ΚΕΤΘ
Παύλος Παναγιώτη Νούνης
Αναμνήσεις Στρατού…
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π.Νούνης

1947-1949 ΚΕΜΧ Ναυπλίου
4-4-1964 Θεσσαλονίκη
ΦΥΛΛΟΝ ΠΟΡΕΙΑΣ του Πατέρα μου
Παναγιώτη Νούνη του Παύλου
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης
8-4-1966 Πρίνος Θάσου
Η γνωστή στα χρόνια τα παλιά «ΠΕΤΡΟΚΓΑΖ»
Έγγραφο που υπέγραφε ο πελάτης 
Παναγιώτης Νούνης του Παύλου για εγγύηση 
 και ο μπακάλης συμπλήρωνε το χαρτί να 
το υπογράψει ο πελάτης και με ...ορθογραφία!!!
Στον μπακάλη πηγαίναμε όλοι με το τεφτέρι και τα έγραφε …..
Η Τρόικα… υπήρχε από τότε!!!!!!
Απλά δεν είχαμε μία και ….πλήρωνε και τότε για εμάς!!!!
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
 


22-3-1965 Πρώτη Σερρών
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ του Παππού μου
 Νούνη Παύλου του Παναγιώτη και της Βασιλικής
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης
 
 
17-6-1967 Πρίνος Θάσου
Ενθύμιο από τον Πατέρα μου
Παναγιώτη Νούνη του Παύλου
Αποδείξεις και γραμμάτια της δεκαετίας
 του 1960 που αλλάζαμε ή αγοράζαμε ψυγείο!!!!
Επιμέλεια-αρχείο: Παύλος Π.Νούνης
 

13/11/1926 Πρώτη Σερρών
Προικοσύμφωνο του 1926
Μάρτυρας ο παππούς μου Παύλος Π.Νούνης
όταν θα παντρευόταν η θεία της
Βάσιας Λαδιά, Χρυσή αδελφή του πατέρα της,
τον Αθανάσιο Δόντσιο.
Υπέγραφαν δυο μάρτυρες
1.Παπά Γεώργιος
2.Παύλος Π.Νούνης
Ευχαριστώ θερμά την αγαπητή
 μας φίλη Βάσια Λαδιά
Για το πολύτιμο αρχείο της όσο 
και σπάνιο έγγραφο που είχε
 την καλοσύνη να μου παραχωρήσει.
Επιμέλεια-αρχείο : Παύλος Π. Νούνης
 
29-8-1957 Μεγάλο Καζαβίτι-Θάσου
Νούνης Παύλος του Παναγιώτη
Αύγουστος έτοιμος εγώ με τα καλά
μου και το μπαλόνι στο χέρι για
το πανηγύρι στον Αι Γιάννη με το
γαϊδουράκι μας την «Μαρίκα»
Επιμέλεια αρχείο: Παύλος Π. Νούνης
29-8-1957 Αι Γιάννης Πρίνος -Θάσου
Αύγουστος με τον πατέρα μου
Παναγιώτη Νούνη του Παύλου
..φιλόζωος από μικρός εγώ….
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης
18-11-1963 Πρώτη Σερρών
Γάμος της Θείας μου 
Κυριακής(Κούλα) Κουκαράκη-Μπούρα
 αδελφή της μητέρας μου Χρυσούλας 
στην πόρτα του σπιτιού του παππού 
και γιαγιάς μου στα προσφυγικά στον συνοικισμό.
Από αριστερά:
1.Μορφούλα Κουκαράκη-Μπούρα
2.η αδελφή μου Πασχαλία Νούνη του Παναγιώτη
3.Παύλος Νούνης του Παναγιώτη(εγώ)
Αρχείο-Επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
1950 Πρώτη Σερρών
Μια φώτο που δεν γνωρίζω πρόσωπα.
Όποιος μπορεί να βοηθήσει ας γράψει
Αρχείο –Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης
23-4-1971 Πρίνος Θάσου
Παύλος Π.Νούνης
Η νεανική φαντασία που καλπάζει!!
Στα 15 μου …εδώ με την…. μόδα!!!!!
στο..ξανθό μου!!!!
Αρχείο-Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης
23-4-1971 Πρίνος Θάσου
Παύλος Π.Νούνης (στο…. κανονικό μου)!!!
Πασχαλία Π. Νούνη (η αδελφή μου)
Αρχείο-Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης
1968 Πρώτη Σερρών
Μορφούλα Μπούρα-Κουκαράκη
(το γένος Αλατζόγλου)
πρώτη μου εξαδέλφη, από τον
αδελφό της μητέρας μου
Απόστολο Παρ. Κουκαράκη
Αρχείο-Επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
25-4-1976 Κορμίστα Σερρών
Ζαχαροπλαστείο «Γαρίδας»…
Από αριστερά :
1.Τερζής Γιώργος
2.Ντιγκόζης Παντελής
3 .Σακόλης Σάκης
4.Παύλος Π.Νούνης (η αφεντιά μου 20 ετών)
5 . Σακόλης Απόστολος
Μια φωτογραφία με συγκινητικές αναμνήσεις
Επισκεπτόμενος την αγαπημένη μου θεία και θείο
το Πάσχα οικογενειακός.
Εδώ με τους αγαπημένους φίλους λίγο πριν
Φύγω στρατιώτης από τότε χαθήκαμε….
Από τότε 40 ολόκληρα χρόνια!!!
Αρχείο-Επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
17-12-1988 Εύοσμος Θεσσαλονίκη
Πάρκο οδού Παπαφλέσσα
Βαρυχειμωνιά του 1988….
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλου Π.Νούνη
17-12-1988 Εύοσμος Θεσσαλονίκη
Πάρκο οδού Παπαφλέσσα Εύοσμος
με τα παιδιά της οικογένειας Τσιπλακίδη
κουμπάρων του Πασχάλη Χάϊτα γιού του
εξαδέλφου μου Δημητράκη Χάιτα.
Επιμέλεια-αρχείο:Παυλος Π.Νούνης
17-12-1988 Εύοσμος Θεσσαλονίκη
Πάρκο οδού Παπαφλέσσα Εύοσμος
με τα παιδιά της οικογένειας Τσιπλακίδη
κουμπάρων του Πασχάλη Χάϊτα γιού του
εξαδέλφου μου Δημητράκη Χάιτα.
Επιμέλεια-αρχείο:Παυλος Π.Νούνης
 
17-12-1988 Εύοσμος-Θεσσαλονίκη
Με τον ανεψιό Πασχάλη Χάϊτα γιό του
 εξαδέλφου μου Δημητράκη Χάιτα Πάρκο οδού Παπαφλέσσα
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
17-12-1988 Εύοσμος-Θεσσαλονίκη
Με τον ανεψιό μου Πασχάλη Χάϊτα 
γιό του εξαδέλφου μου
οδός Παπαφλέσσα Εύοσμος με τον Πασχάλη
 αριστερά η είσοδος τότε του σπιτιού 
του εξαδέλφου μου Δημήτρη Χάϊτα …
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
Επιμέλεια-Αρχείο : Παύλος  Π.Νούνης 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου