Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

" Πρώτη Σερρών επιστροφή στις Ρίζες"-Άλμπουμ ασπρόμαυρων & έγχρωμων φωτογραφικών αναμνήσεων


1-5-1978 Μοναστήρι Εικοσιφοίνισσα
Πρωτομαγιά-Κορμίστα Σερρών
Με την πρώτη μου εξαδέλφη
Δέσποινα Τζουμαλή Μπούρα
κόρη της Θείας μου, αδελφή της
μητέρας μου Κούλας Μπούρα-Κουκαράκη
Αρχείο-Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης
1-5-1978 Μοναστήρι Εικοσιφοίνισσα
Παύλος Π.Νούνης
Αρχείο-Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης

1979 Πρίνος Θάσου-Δασύλλιο
Από αριστερά : 1. Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη(μητέρα μου)
2.Χρυσανθούλα Πυργιώτη-Κοτζαμανίδου (εξαδέλφη)
3.Παύλος Π.Νούνης(..η αφεντιά μου)

4.Σοφόύλα Πυργιώτη (πρώτη εξαδέλφη του πατέρα μου)
5. Ιπποκράτης Πυργιώτης (Θείος-όρθιος)
6.Ασημούλα Πυργιώτη (συζ Μάκη Πυργιώτη)
7.Μάκης Πυργιώτης(εξάδελφος)

Αρχείο-Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης
1979 Πρίνος Θάσου-Δασύλλιο
Από αριστερά: 1.Παύλος Π.Νούνης
2.Σοφούλα Πυργιώτη
(πρώτη εξαδέλφη του πατέρα μου)
3.Ασημούλα Πυργιώτη (συζ Μάκη)
4.Μάκης Ιππ. Πυργιώτης
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
1-10-1976 Πάτρα-ΚΕΤΧ
Στην Πάτρα ημέρες στρατού!!
Εδώ στο σπίτι της αγαπημένης οικογένειας
Γιάννη & Βάσως Δεληνικόλα-Τσικρικέ συμπαραστάτες τότε στις δύσκολες
μέρες του στρατού!!! Προσωπικά ένα μεγάλο ευχαριστώ
από καρδιάς, πάντα με υγεία.
Από αριστερά:  1.Στην αγκαλια μου η Έλενα Δελινικόλα
2.Παύλος Π.Νούνης(η αφεντιά μου)
3.Γιώργος Τσικρικές  4.Βάσω Δεληνικόλα-Τσικρικέ
5. Η Μαρία Δελινικόλα 6.Γιώργος Χαριζάνης από Ροδολείβος Σερρών
Εγώ και αυτός μαζί στο στρατό στην Πάτρα
Επιμέλεια -αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
1-10-1976 Πάτρα ΚΕΤΕΧ
Στην Πάτρα ημέρες στρατού!!
Από αριστερά: 1.Γιώργος Τσικρικές
2. Γιώργος Χαριζάνης απο Ροδολείβος Σερρών
3.Παύλος Π. Νούνης
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
     

12/9/1976 KETX ΠΑΤΡΑΣ
Παύλος Π.Νούνης
Αναμνήσεις στρατού…40 χρόνια πριν
Αρχείο-Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης
12/9/1976 KETX ΠΑΤΡΑΣ
Αναμνήσεις στρατού…40 χρόνια πριν
Αρχείο-Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης

18/11/1963 Πρώτη Σερρών
Κυριακή (Κούλα) Μπούρα-Κουκαράκη
Αδελφή της μητέρας μου Χρυσούλας Νούνη-Κουκαράκη
Εδώ στο σπίτι των παππούδων μου
Παρασκευά & Πασχαλίας Κουκαράκη
στον Συνοικισμό
Αρχείο-επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
18-11-1963 Πρώτη Σερρών
Γάμος της Θείας μου Κυριακής(Κούλα) Κουκαράκη-Μπούρα 
αδελφή της μητέρας μου Χρυσούλας στην πόρτα του σπιτιού
 του παππού και γιαγιάς μου στα προσφυγικά στον συνοικισμό.
Από αριστερά: 1.Μορφούλα Κουκαράκη-Μπούρα (πρωτη μου εξαδέλφη)
2.η αδελφή μου Πασχαλία Νούνη του Παναγιώτη
3.Παύλος Νούνης του Παναγιώτη(εγώ)
Αρχείο-Επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
6-1-1986 Πρίνος Θάσου
Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη
Η μητέρα μου έξω από το σπίτι μας
Αρχείο-Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης


18-5-1988 Θεσσαλονίκη-Χορτιάτης
Κάποτε και εγω αφεντικό!!!! καφενείο & η πιτσαρία
στον Χορτιάτη το καφενείο εμπρός στο γήπεδο
η πιτσαρία ψηλά βγαίνοντας από το χωριό για όσους ξέρουν.
18 με 19 ώρες εργασία την μέρα!!!! Μετά η… υγεία πάτησε φρένο στην ...ζωή!!!
Αρχείο-Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης
18-5-1988 Θεσσαλονίκη-Χορτιάτης

13-12-1978 Πρίνος Θάσου
Παύλος Π. Νούνης
Χειμώνας έξω στην αυλή του σπιτιού μου
πίσω  διακρίνετε το σπίτι και το μαγαζί
του Απ.Σιαμαντούρα
Αρχείο-Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης
9-3-1981 Κοίνυρα-Θάσου
Παύλος Π.Νούνης
Καθ. Δευτέρα με την σπιτονοικοκυρά μου
Άννα & τον αείμνηστο Κώστα Σαπουντζή
Οικογενειακοί μας φίλοι
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
9-3-1981 Κοίνυρα-Θάσου
Παύλος Π.Νούνης
Καθ. Δευτέρα με την σπιτονοικοκυρά μου
Άννα & τον αείμνηστο Κώστα Σαπουντζή
Οικογενειακοί μας φίλοι
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης

12-12-1979 Πρίνος Θάσου
Παύλος Π.Νούνης
Στο σπίτι μου
23 χρόνων στις ανησυχίες της εποχής
στο χόμπι με τα άλμπουμ-κασέτες και δίσκους........
Επιμέλεια-Αρχείο:Παύλος Π. Νούνης
12-12-1979 Πρίνος Θάσου
Παύλος Π.Νούνης
12-12-1979 Πρίνος Θάσου
Παύλος Π.Νούνης
1969-1974
Καλαμαριά Θεσσαλονίκη
Εδώ οι δικές μου επιδόσεις αθλητής
του Απόλλωνα Καλαμαριάς
με τον αείμνηστο Προπονητή μου
Λεωνίδα Νεκεφτίδη
Αρχείο-επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
Δεκαετία 1960 Κορμίστα Σερρών.
O θείος και η θεία μου νονοί.
Aπό αριστερά (νουνός) ο θείος μου Νικόλαος Μπούρας, μετά η θεία μου Κούλα Μπούρα-Κουκαράκη αδελφή της μητέρας μου μετά λίγο πίσω η αείμνηστη συμπεθέρα μας
και μητέρα του Νίκου Μπούρα Δέσποινα Μπούρα σύζυγος Γεωργίου.
Tον Ιερέα και το αγοράκι που βαφτίζετε και υπόλοιπα πρόσωπα δεν γνωρίζω…
Oποιος γνωρίζει πρόσωπα και ακριβή ημερομηνία παρακαλώ ας γράψει..
Ευχαριστώ
Αρχείο-επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
20-7-1976 Αυλώνα-Αθήνα
Αναμνήσεις στρατού σαν σήμερα
20 Ιουλίου 1976 ……40 χρόνια πριν
Αρχείο-επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
20-7-1976 Αυλώνα-Αθήνα
Παύλος Π.Νούνης
5-2-1989 Θεσσαλονίκη
Παύλος Π.Νούνης
Λεωφόρος Νίκης, Παλιά παραλία.
Αρχείο-επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
1-5-1960 Δασύλλιο Πρίνου Θάσου
Πρωτομαγιά
Από αριστερά: η μητέρα μου Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη,
Η γιαγιά μου Πασχαλία Κουκαράκη σύζ Παρασκευά,
Και δύο φίλες μας πιθανών από Νικήσιανη Καβάλας
Αρχείο-επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
1960 αρχές δεκαετίας - Πρίνος Θάσου
Παναγιώτης Παύλου Νούνης(Κουμπάρος)
Γάμος Γιαννούλας Πατήρα με τον Νίκο Τσόγκο από τον Λιμένα.
Αριστερά της Νύφης ο γαμπρός Νίκος Τσόγκος
και δεξιά της νύφης πάντα όπως βλέπουμε
την φώτο ο πατέρας μου κουμπάρος Παναγιώτης
Νούνης του Παύλου.
Ο μικρός εμπρός Γιώργος Καβανόζης του Νίκου
Πολλά πρόσωπα γνωστά στην φώτο από το χωριό
αλλά δεν θυμάμαι ονόματα όσοι φίλοι γνωρίζουν
πληροφορίες από τις φώτο ας γράψουν
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

1960 αρχές δεκαετίας - Πρίνος Θάσου
Παναγιώτης Παύλου Νούνης
Γάμος με κουμπάρο τον πατέρα μου
Παναγιώτη.
Γάμος Γιαννούλας Πατήρα με τον
Νίκο Τσόγκο από τον Λιμένα.
Αριστερά της Νύφης ο γαμπρός Νίκος Τσόγκος
και δεξιά της νύφης πάντα όπως βλέπουμε
την φώτο ο πατέρας μου κουμπάρος Παναγιώτης
Νούνης του Παύλου.
Πολλά πρόσωπα γνωστά στην φώτο από το χωριό
αλλά δεν θυμάμαι ονόματα όσοι φίλοι γνωρίζουν
πληροφορίες από τις φώτο ας γράψουν
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνης
1960 αρχές δεκαετίας - Πρίνος Θάσου
Παναγιώτης Παύλου Νούνης
Γάμος με κουμπάρο τον πατέρα μου
Παναγιώτη.
Γάμος Γιαννούλας Πατήρα με τον
Νίκο Τσόγκο από τον Λιμένα-Θάσου
Επιμέλεια αρχείο : Παύλος Π. Νούνη
1-8-1976 ΚΕΤΘ Αυλώνα-Αθήνα
Αναμνήσεις στρατού
……40 χρόνια πριν
Αρχείο-επιμέλεια:Παύλος Π.Νούνης
1972 Αθήνα (Το αυτόγραφο).....
…Να βάλω…. κουίζ;…… μάλλον όχι δεν νομίζω να γνωρίστε κάποιον στη φώτο…….
Μία φωτογραφία αφιερωμένη στον αγαπημένο μου
Κώστα Τάσσιο απο την Πρώτη Σερρών που ζει στο Παρίσι.
Έχει Γεννηθεί στις 8-3-1941
Γονείς του η Ελένη και ο Δημήτρης Τάσσιος ή (Πατσιός) τα 
αδέλφια του Πασχάλης, Αιμίλιος, Θεοπούλα.
Η φώτο αυτή είναι από το μαγαζί "Περικλής" στην οδό Μνησικλέους στην Πλάκα όπου εμφανιζόταν εκεί για δύο σαιζόν.
Μετά το 1972 έφυγε στο Παρίσι για σπουδές στην μουσική σε Γαλλία και Γερμανία με λαμπρή επαγγελματική καριέρα. ο Κώστας Τάσσιος.
Μία φωτογραφία που έχω βρει στο αρχείο μου
που είναι και αυτόγραφο από τον φίλο μου και χωριανό μας που έκανε μία πολύ σημαντική καριέρα στο τραγούδι με πλούσιο ρεπερτόριο στο Παρίσι, μόνιμος κάτοικος με την οικογένεια του.
Είχα χάσει επαφή μαζί του τα τελευταία χρόνια..
Βοήθησαν να τον ξανά βρω η Ελένη και ο Νίκος Αποστολόπουλος και ο Δημήτρης Ορφανίδης
ανεψιός του φίλου μου που ζει στις Σέρρες..
Είναι ο Κώστας Τάσσιος, αδελφός του Πασχάλη της Θεοπούλας και του Αιμίλιου που ζει στην Θεσσαλονίκη στον Εύοσμο.
Στην τακτική επικοινωνία που έχουμε μου μιλάει με συγκίνηση και αναμνήσεις από το χωριό μας και στέλνει τους χαιρετισμούς και την αγάπη του
σε συγγενείς και φίλους.
Να κάνω μια προσθήκη στα στοιχεία του Κώστα Τάσσιου.
Στο video αυτό τον προλογίζει ο διάσημος Γάλλος καλλιτέχνης(βαρύτονος) Georges Guétary που συνδεόταν με στενή οικογενειακή σχέση με τον Κώστα (κουμπάροι)
Στη Γαλλία γνωρίζει το 1972 τον Georges Guétary και
τον συνοδεύει στις τουρνέ στη γαλλόφωνη και γερμανόφωνη Ευρώπη.
Εργάστηκε για περισσότερους μήνες στα μεγαλύτερα καμπαρέ του Παρισιού όπως:
Tour Eiffel, La Belle Epoque και Don Camillo.
Μετά τον θάνατο του Georges Guétary, ο Κώστας Τάσσιος έπαψε να εμφανίζεται επαγγελματικά.
Από το 2005 συνεργάζεται με τον Μίνω Βουτσίνο και εμφανίστηκε σε τέσσερις διαφορετικές παραγωγές.
Συνταξιούχος από το Υπουργείο Πολιτισμού της Γαλλικής Δημοκρατίας και απόμαχος στην ζωή,
χαίρει άκρας υγείας με την σύζυγο του Monique και την κόρη του Christel.
Έχω βρει και ένα ολιγόλεπτο μουσικό video που
τραγουδάει Θεοδωράκη (Μαγιοπούλα) σε εκδήλωση το 2011.
Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης
Μία φωτογραφία που έχω βρει στο αρχείο μου που είναι και αυτόγραφο από τον φίλο μου και χωριανό μας που έκανε μία πολύ σημαντική καριέρα στο τραγούδι με πλούσιο ρεπερτόριο στο Παρίσι,
μόνιμος κάτοικος με την οικογένεια του.
Είχα χάσει επαφή μαζί του τα τελευταία χρόνια..
Βοήθησαν να τον ξανά βρω η Ελένη και ο Νίκος Αποστολόπουλος
και ο Δημήτρης Ορφανίδης ανεψιός του φίλου μου που ζει στις Σέρρες..
Είναι ο Κώστας Τάσσιος αδελφός της Θεοπούλας και του Αιμίλιου που 
ζει στην Θεσσαλονίκη στον Εύοσμο
Στην τακτική επικοινωνία που έχουμε μου μιλάει με συγκίνηση 
και αναμνήσεις από το χωριό μας και στέλνει τους χαιρετισμούς και την αγάπη του σε συγγενείς και φίλους.
Συνταξιούχος και απόμαχος στην ζωή,
χαίρει άκρας υγείας με την σύζυγο του Monique και την κόρη του.
Έχω βρει και ένα ολιγόλεπτο μουσικό video που τραγουδάει Θεοδωράκη (Μαγιοπούλα) σε εκδήλωση το 2011.
Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης
Το video του αγαπημένου χωριανού μας
Μαργαρίτα μαγιοπούλα - Margarita, fille de mai : Kostas Tassios
Μαργαρίτα Μαγιοπούλα
Μουσική : Μίκη Θεοδωράκη
Στίχοι : Ιάκωβου Καμπανέλλη
Ερμηνεύει ο Κώστας Τάσσιος

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και στις 19 Ιουνίου 2011, ο σύλλογος ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ οργάνωσε μια συναυλία ελληνικής μουσικής στο Παρίσι. Αυτή τη φορά παρουσίασε τον ΕΠΙΤΑΦΙΟ του Μίκη Θεοδωράκη σε ποίηση Γιάννη Ρίτσου και διάφορα τραγούδια του συνθέτη.
Η χορωδία ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ απαρτίζεται από ερασιτέχνες γαλλόφωνους που έχουνε γνώσεις της ελληνικής γλώσσας.
Ο Κώστας Τάσσιος τραγουδά στο δεύτερο μέρος της συναυλίας διάφορα τραγούδια του συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη.
Ο Κώστας Τάσσιος συνεργάστηκε με τους πιο γνωστούς ερμηνευτές στην Ελλάδα, όπως οι: Γρηγόρης Μπιθηκώτσης, Βίκυ Μοσχολιού, Σταμάτη Κόκκοτα, Τζίμης Μακούλης, Μπελίντα και Λάκη Καρνέζη, με τους συνθέτες
Γιώργο Κατσαρό, Μίμη Πλέσσα, Γιώργο Θεοδοσιάδη, Κώστα Κλάββα, Γιώργο Μουζάκη.
Στη Γαλλία γνωρίζει τον Georges Guétary και τον συνοδεύει στις τουρνέ στη γαλλόφωνη και γερμανόφωνη Ευρώπη.
Εργάστηκε για περισσότερους μήνες στα μεγαλύτερα καμπαρέ του Παρισιού όπως:Tour Eiffel, La Belle Epoque και Don Camillo.
Μετά τον θάνατο του Georges Guétary, ο Κώστας Τάσσιος έπαψε να εμφανίζεται επαγγελματικά.
Από το 2005 συνεργάζεται με τον Μίνω Βουτσίνο και εμφανίστηκε σε τέσσερις διαφορετικές παραγωγές.
Τραγούδι : Κώστας Τάσσιος
Μπουζούκι, πιάνο και διεύθυνση χορωδίας : Μίνως Βουτσίνος
Ακορντεόν και Πιάνο : Mathieu Serradell
Κοντραμπάσο : Anne Shreshta-Gouraud
Παρουσιαστής : Zygmunt Blazynsky
Λήψη ήχου και ηχογράφηση : Γιάννης Μπαξεβανάκης
Λήψη βίντεο : Aloyse Leledy
Μοντάζ και μίξη ήχου : Μίνως Βουτσίνος
Περισσότερες πληροφορίες για τις δραστηριότητες του
 συλλόγου ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ στην ιστοσελίδα : polytropon.fr  Ανέβηκε στις 4 Σεπ 2011
Margarita, fille de mai Musique: Mikis Theodorakis
Paroles : Iakovos Kampanellis Interprétée par Kostas Tassios
Le 19 Juin 2011, l'association POLYTROPON a organisé un concert hommage au
 compositeur Mikis Theodorakis et au poète Yannis Ritsos à la Fondation Hellénique à Paris.
L'oeuvre "Epitaphios" a été interprétée par le choeur POLYTROPON et Minos Voutsinos, qui était également chargé de la direction musicale.
Dans la deuxième partie, des chansons du compositeur Mikis Theodorakis interpretées par Kostas Tassios et Minos Voutsinos.
Kostas Tassios à travaillé dans les plus grands music-halls d'Athènes et collabore avec les plus grands compositeurs et interprètes grecs : Georges Katsaros, Mimis Plessas, Kostas Klavas, Georges Theodossiadis, Georges Mouzakis et d'autres...
Il chante en collaboration avec Grigoris Bithikotsis, Vicky Moscholiou, Stamatis Kokotas, Lefteris Papadopoulos, Lakis Karnezis, Tzeni Vanou, Tzimis Makoulis, Belinda.
Il participe deux fois au Festival de la chanson à Salonique où il obtient le second prix d'interprétation.
Ensuite, il part pour la France où il rencontre Georges Guétary, avec qui il va enchaîner les tournées en Europe francophone et germanophone et sillonner la France.
Pendant plusieurs mois, ils ont été à l'affiche de cabarets tels que la Tour Eiffel, la Belle Epoque et Don Camillo.
Après la mort de Georges Guétary, il décide de mettre fin à sa carrière.
Chant : Kostas Tassios
Au piano et au Bouzouki : Minos Voutsinos
A l'accordéon et au piano: Mathieu Serradell
A la contrebasse : Anne Shreshta-Gouraud
Orateur : Zygmunt Blazynsky
Direction de choeur et direction musicale : Minos Voutsinos
Prise de son : Yannis Baxevanakis
Prise vidéo : Aloyse Leledy
Montage vidéo et mixage son : Minos Voutsinos
Pour plus d'informations, rendez-vous sur le site de
POLYTROPON : polytropon.fr
Έρευνα φωτο & Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης

Επιμέλεια-Αρχείο : Παύλος  Π.Νούνης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου