Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

" Πρώτη Σερρών επιστροφή στις Ρίζες" -Άλμπουμ ασπρόμαυρων & έγχρωμων φωτογραφικών αναμνήσεων



10-8-1976 Πρίνος Θάσου
Μία φωτογραφία με αναμνήσεις, φιλίας με οικογενειακές σχέσεις..
Από αριστερά: 1.Φούλα Γούσιου συζ. Κώστα από Τρίκαλα
2.Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη(μητέρα μου)
3.εμπρός ο μικρός Θανασάκης Γούσιος γιός της Φούλας και του Κώστα Γούσιου.
4.η μητέρα της Φούλας και γιαγιά του Θανασάκη
5.εμπρός ο μικρός αγαπημένος της οικογένειας μας Παράσχος Μπούρας εδώ 4 χρονών
πρώτος μου εξάδελφος στα 18 μόλις πέταξε σαν άγγελος και μας βήθησε στο πένθος από τροχαίο στην Κορμίστα Σερρών….
6.η αγαπημένη μου Θεία Κούλα Μπούρα-Κουκαράκη αδελφή της μητέρας μου και μητέρα του Παράσχου.
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
Αγαπητοί μου φίλες και φίλοι  
Δημιούργησα ένα (άλμπουμ ) αφιέρωμα ασπρόμαυρων φωτογραφιών και έγχρωμες πριν 20 χρόνια τουλάχιστο… για την αγάπη μου στο χωριό μου και παρακαταθήκη στις νεότερες γενιές.
Θέλω να ευχαριστήσω έναν, έναν ξεχωριστά και όλα τα μέλη της ΟΜΑΔΑΣ που παραχώρησαν τις πολύτιμες Οικογενειακές φωτογραφίες τους για να δημιουργηθεί αυτό το πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο….. ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ  ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ.
Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης
16-8-1987 Καβάλα Άγιος Παύλος
οδός Στάνης 1
Στην είσοδο του γαλακτοπωλείου της
 πρώτης μου εξαδέλφης από
Νικήσιανη Αποστολίας Παντελή συζ. Αναστασίου
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
22-7-1976 ΑΘΗΝΑ –ΑΥΛΩΝ-ΚΕΤΘ
Παύλος Π.Νούνης
Ημέρες στρατού..
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
22-7-1976 ΑΘΗΝΑ –ΑΥΛΩΝ-ΚΕΤΘ
Παύλος Π.Νούνης
Ημέρες στρατού..
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
25-7-1976 ΑΘΗΝΑ –ΑΥΛΩΝ-ΚΕΤΘ
Παύλος Π.Νούνης πρώτος αριστερά κάτω
Ημέρες στρατού..
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
26-7-1976 ΑΘΗΝΑ –ΑΥΛΩΝ-ΚΕΤΘ
Ημέρες στρατού..
Παύλος Π.Νούνης
Νυχτερινή εκπαίδευση έτοιμοι για πορεία..
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
29-7-1976 ΑΘΗΝΑ –ΑΥΛΩΝ-ΚΕΤΘ
Παύλος Π.Νούνης
Ημέρες στρατού..
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου