Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Blog 2.ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

" Πρώτη Σερρών επιστροφή στις Ρίζες" -Άλμπουμ ασπρόμαυρων & έγχρωμων φωτογραφικών αναμνήσεων


10-7-1968 Νοσοκομείο Καβάλας
……Λίγες ημέρες μετά έφυγες για το ταξίδι χωρίς γυρισμό
και έχασα το στήριγμα μου, σε έχω πάντα στην σκέψη μου….
Δεν έχω δει ποτέ να ..γερνάς!!!
και εσύ μάνα μου έφυγες αργότερα άδικα και ανεπάντεχα!!
.....Μεγαλείο χωρίς γονείς δεν υπάρχει.
Από αριστερά Παύλος Π.Νούνης (η αφεντιά μου)
Παναγιώτης Π.Νούνης(5-2-1926---26-8-1968)
Χρυσούλα Νούνη –Κουκαράκη(3-8-1932---30-11-2001)
Αρχείο-Επιμέλεια : Παύλος Π. Νούνης

12-5-1963 Πρώτη Σερρών
Γάμος Αλίκης Χάιτα-Κασαμπαλή
Από αριστερά προς τα δεξιά κάτω πρώτη σειρά:
1.Ευθυμία σύζυγος Παύλου Π. Νούνη (γιαγιά μου)
2.Το κοριτσάκι με το χέρι στο στόμα...άγνωστο
3.Ελένη Ντάλια του Θεοδώρου (το κοριτσάκι με το χέρι οριζόντια στην μέση).
4.Ειρήνη Νούνη-Καλίγκου (το πολύ μικρό, πρώτη μου εξαδέλφη
 κόρη του Αλέκου Π. Νούνη και της Πασχαλίας Νούνη-Καλλίνη
5.Το κοριτσάκι με τον ζιλέ..άγνωστο
6.Βασιλική Χάϊτα (Βάσω) εμπρός με τον γιακά πρώτη εξαδέλφη μου 
κόρη του Χρήστου Χάϊτα(Τάκης)& της Χρυσούλας Χάϊτα
7.Χρήστος Χάϊτας (Τάκης) στην άκρη, αδελφός του πατέρα μου(Θείος μου)
Από αριστερά δεύτερη σειρά:
1.Βάσω Καρτσέλου του Βασιλείου, πρώτη εξαδέλφη της
 Ελένης Ντάλια (το κοριτσάκι το ξανθό με τον άσπρο γιακά).
2.Αθανάσιος Ντάλιας του Θεοδώρου αδελφός Ελένης Ντάλια 
το αγόρι που κοιτάζει στο πλάι…
3.Ευθυμία Χάϊτα(Έφη)στο κέντρο που κρατάει το φούτερ
(πρώτη εξαδέλφη μου κόρη του Χρήστου Χάϊτα)Τάκη & της Χρυσούλας Χάϊτα 
και αδελφή της Βάσως Χάϊτα έχει το όνομα της γιαγιάς
 μας Ευθυμίας σύζυγος Παύλου Π. Νούνη
4.Ευθυμία Νούνη-Κουγιά που έχει εμπρός της την αδελφή
 της Ειρήνη (πρώτη εξαδέλφη μου
Κόρη του Αλέκου Π. Νούνη και της Πασχαλίας Νούνη-Καλλίνη
5.Το κοριτσάκι που κρύβετε λίγο… άγνωστο.
Από αριστερά τρίτη σειρά προς τα δεξιά:
1.Δέσποινα σύζυγος Κώστα Χάϊτα ( πρώτου εξάδελφου μου)
2.Αλίκη Χάϊτα-Κασαμπαλή (νύφη πρώτη εξαδέλφη μας 
και αδελφή του Κώστα Χάϊτα,
του Αχιλλέα Χάϊτα, και της Μαρίκας (Μαρία) Χάϊτα-Μπούμπουρα
3.Χρυσούλα Νούνη-Κουκαράκη με το σκούρο σακάκι δίπλα 
στη νύφη είναι η μητέρα μου.
4.Πασχαλία Νούνη-Καλλίνη σύζυγος Αλέκου Π. Νούνη θεία μας
5.η κυρία με την φράντζα..άγνωστη
6.επίσης η κυρία με την φράντζα που κοιτάζει στο πλάι με το καρό ..άγνωστη
7.Λίγο ποιο πίσω με τον κότσο στα μαλλιά..άγνωστη
8.Λίγο εμπρός με τα κοντά μαύρα μαλλιά…. άγνωστη
9.Στην άκρη δεξιά που φαίνεται λίγο το πρόσωπο 
δεν είμαι σίγουρος αν είναι η Μαρίκα(Μαρία Χάϊτα-Μπούμπουρα) 
αδελφή της Αλίκης(νύφη).
10.Πίσω στο βάθος στην πόρτα το ξανθό αγοράκι ..άγνωστο.
Από αριστερά πίσω από την νύφη στα σκαλοπάτια:
1.Το κοριτσάκι που φαίνεται λίγο… άγνωστο
2.Δεξιά της νύφης με κότσο στα μαλλιά… άγνωστη
3.Λίγο πίσω αριστερά με το χέρι στο στόμα…. άγνωστη
4.Ποιό επάνω δεξιά το κοριτσάκι με τους φιόγκους στα μαλλιά… άγνωστη
5.Λίγο ποιο επάνω το κοριτσάκι με το χέρι στο αφτί… άγνωστη
6.Με το κουστούμι και τα γυαλιά…. άγνωστος
7.Ποιό επάνω με το άσπρο πουκάμισο… άγνωστο
8.Επάνω στο τέλος με το κοντό παντελονάκι…. άγνωστο.
Όλα τα πρόσωπα μου είναι γνωστά δεν μπορώ να θυμηθώ…
Δεν γνώρισα την Θεία μου Χρυσούλα Χάϊτα σύζυγο Χρήστου…
  Επιμέλεια
Αρχείο : Παύλος Π. Νούνης

1/5/1976 Πρίνος Θάσου
Πρωτομαγιά
Δρόμος Πρίνου-Σκάλας Πρίνου
στις μηλιές…..
Από αριστερά:
1.Παύλος Π. Νούνης (η αφεντιά μου)
λίγο πριν το στρατό.
2. Μάκης Σαραφίδης …..αγαπητός φίλος
από Περιχώρα Δράμας υπηρετούσε
στον σταθμό Χωροφυλακής Πρίνου
Αρχείο-Επιμέλεια: Παύλος Π. Νούνης



26-3-1978 Πρίνος Θάσου
Σταθμός Χωροφ. Πρίνου
Με τους αγαπητούς μου φίλους
Από αριστερά: Σάββας δεν θυμάμαι επώνυμο
Σαραφίδης Αβραάμ(Μάκης) από 
Περιχώρα Δράμας και Παύλος Π.Νούνης
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης

7-5-1978 Φωτολίβος Δράμας
Αριστερά Παύλος Π. Νούνης και
δεξιά ο φίλος από τα παλιά Μάκης Σαραφίδης
από την Περιχώρα Δράμας.
Εδώ έξω από την εκκλησία λίγο πριν
το μυστήριο του γάμου της αδελφής του Μένης
Αρχείο-Επιμέλεια: Παύλος Π.Νούνης


26-8-1976 ΠΑΤΡΑ
Παύλος Π.Νούνης
 ΚΕΤΧ-ΠΑΤΡΑΣ 1ο ΤΑΓΜΑ 4ος ΛΟΧΟΣ
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΤΡΑΤΟΥ
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης


24-3-1979 Λιμένας Θάσου
Παύλος Π.Νούνης
Στο σπίτι του αγαπητού μου φίλου
Θωμά Τσούπρα
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης

24-3-1979 Λιμένας Θάσου
Παύλος Π.Νούνης
Στο σπίτι του αγαπητού μου φίλου
Θωμά Τσούπρα
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης


24-3-1979 Λιμένας Θάσου
Από αριστερά Θωμάς Τσούπρας και η αφεντιά μου
Παύλος Π.Νούνης
Επιμέλεια-αρχείο:Παύλος Π.Νούνης


Επιμέλεια : Παύλος Π.Νούνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου